دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی

انواع دستگاه تصفیه آب , خدمات پس از فروش ,دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی09174935800

۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

۲۱
خرداد


انواع دستگاه‌های رومیزی، زیرسینکی و دیواری


در حال حاضر دستگاه‌های زیرسینکی بیشترین میزان استفاده را در تصفیه آب خانگی دارند. چون هم ظرفیت بالایی دارند و هم زیر سینک نصب می‌شوند و داخل آشپزخانه دیده نمی‌شوند. اما بسته به نوع استفاده‌ای که دارید می‌توانید دستگاه‌های رومیزی و یا دیواری نیز تهیه کنید. برخی از دستگاه‌های تصفیه آب هم که با مکانیزم میکروفیلتراسیون و نانوفیلتراسیون کار می‌کنند روی شیر آب نصب می‌شوند.دستگاه‌های زیر سینکی معمولا با برق کار می‌کنند و یک مخزن هم برای نگهداری آب تصفیه شده دارند تا در مواقع ضروری از این آب استفاده کنید. همیشه به جریان آب وصلند و هر لحظه‌ای که دوست دارید می‌توانید از آب تصفیه شده در لحظه استفاده کنید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز