دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی

انواع دستگاه تصفیه آب , خدمات پس از فروش ,دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی09174935800

انواع دستگاه‌های رومیزی زیرسینکی و دیواری

چهارشنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۹، ۱۰:۴۶ ق.ظ


انواع دستگاه‌های رومیزی، زیرسینکی و دیواری


در حال حاضر دستگاه‌های زیرسینکی بیشترین میزان استفاده را در تصفیه آب خانگی دارند. چون هم ظرفیت بالایی دارند و هم زیر سینک نصب می‌شوند و داخل آشپزخانه دیده نمی‌شوند. اما بسته به نوع استفاده‌ای که دارید می‌توانید دستگاه‌های رومیزی و یا دیواری نیز تهیه کنید. برخی از دستگاه‌های تصفیه آب هم که با مکانیزم میکروفیلتراسیون و نانوفیلتراسیون کار می‌کنند روی شیر آب نصب می‌شوند.دستگاه‌های زیر سینکی معمولا با برق کار می‌کنند و یک مخزن هم برای نگهداری آب تصفیه شده دارند تا در مواقع ضروری از این آب استفاده کنید. همیشه به جریان آب وصلند و هر لحظه‌ای که دوست دارید می‌توانید از آب تصفیه شده در لحظه استفاده کنید.

شرکت تاسیسات یزد تهویه با داشتن سالها تجربه در زمینه فروش، تعمیرات ، سرویس دهی، خدمات رسانی انواع تجهیزات سرمایشی و گرمایشی، پکیج رادیاتور در برند های ایرانی و خارجی , کولر گازی اسپلیت , تصفیه آب برای مشتریان خود با بهترین قیمت آماده خدمت رسانی در اسرع وقت به شما می باشند.

ارائه مشاوره رایگان فنی، فروش با پایین ترین قیمت بازار و نصب سریع و تعمیر با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان عزیز و کسب رضایت شما، آرمان گروه خدماتی یزد تهویه می باشد.

 

 مدیر فروش  : 09175956589   
آدرس : شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز، بعد از ساختمان بهزیستی ساختمان نبش کوچه طبقه 2 واحد 4

 

  • دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

انواع دستگاه‌های رومیزی زیرسینکی و دیواری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی