دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز

دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی

انواع دستگاه تصفیه آب , خدمات پس از فروش ,دستگاه تصفیه آب آرتک در شیراز-عظیمی09174935800

نکات ایمنی قابل توجه برای کار با آنتی اسکالانت
نکات ایمنی آنتی اسکالانت در مورد اگر رعایت نشود خطرات بسیار زیادی را در پی خواهد داشت پس بهتر است قبل از استفاده حتما در مورد نکات ایمنی آنتی اسکالانت مطالعه ای داشته باشیم.
این ماده اگر با پوست بدن انسان برخورد داشته باشد موجب حساسیت های پوستی و التهاب شدید پوست می شود، بهتر است از دستکش های مخصوص استفاده کرد تا مانع بروز خطا شد. در صورت اتفاق افتادن این موضوع سریعا باید دست ها و جاهایی از پوست  که با این مواد ضد رسوب برخورد داشته سریعا با آب به مدت 15 دقیقه شسته شود، همینطور باید لباس ها را تعویض کرد و در صورت نگرانی باید سریعا به اورژانس مراجعه کرد.
آنتی اسکالانت را اگر بو کنیم موجب التهاب بینی و گلو یا حتی باعث تحریک سیستم ریوی می شود. اگر این مورد رعایت نشود امکان دارد سلامتی ما واقعا دچار مشکل شود. برای جلوگیری از این خطر باید از ماسک های ضد اسید مناسب با فیلتر قابلیت حذف گازهای آلی و معدنی استفاده کرد. اگر فردی با این مشکل مواجه بشود باید سریعا او را به هوای آزاد منتقل کرد. در صورت مشاهده ی حال نامناسب فرد باید از دستگاههای تنفس مصنوعی و اکسیژن استفاده کرد.
آنتی اسکالانت را اگر بخواهیم از فاصله ی نزدیک ببینیم طوری که با چشم ما برخورد داشته باشد در این صورت باعث سوختگی چشم می شود و خدای ناکرده احتمال دارد تا آخر، دیدن زیبایی های دنیا را از دست بدهیم. این اتفاق اگر برای کسی رخ بدهد بسیار تلخ خواهد بود. برای همین توصیه می شود از عینک های مخصوص کار با مواد شیمیایی استفاده شود. در صورت بروز هرگونه اتفاق برای چشم فورا چشم ها باید با آب به مدت 15 دقیقه شسته بشوند در صورت نیاز به پزشک مراجعه شود.

آنتی اسکالانت
این ماده ضد رسوب اگر به صورت اتفاقی بلعیده شود اتفاق بدی برای سیستم بدنی است زیرا موجب سوزش معده شده و سیستم گوارش را درگیر می کند. این اتفاق ممکن است برای هرکسی بیفتد. در این صورت نباید به هیچ عنوان فرد را مجبور به استفراغ کرد. بهتر است خونسردی خود را حفظ کنید و اگر طرف مقابل در هوشیاری بود به او آب میوه بدهید تا بنوشد یا اگر حال مساعدی نداشت حتما به اورژانس مراجعه کنید.
مواد شیمیایی ضد رسوب در عین اینکه عوارض بسیار مفید برای دستگاههای تصفیه ی آب دارند می تواند در صورت بروز هرگونه خطا خسارات جبران ناپذیری برای جسم افرادی که با آن کار می کنند داشته باشد. برای جلوگیری از هرگونه اتفاق ناگوار نکات ایمنی که توضیح داده شد، توصیه می شود. همچنین تاکید می شود به استفاده از لباس کار ضد اسید مقاوم در برابر مواد شیمیایی. همچنین برای جلوگیری از آسیب های احتمالی بهتر است از چکمه های ضد اسید نیز استفاده شود.


گروه تاسیساتی یزد تهویه آماده اراِئه خدمات در زمینه های
*فروش عمده دستگاه تصفیه آب سافت واتر
*فروش فوق العاده تصفیه آب پیوریتک 
*فروش ویژه دستگاه تصفیه آب آرتک
*نمایندگی رسمی دستگاه تصفیه آب در شیراز 
*فروش دستگاه تصفیه آب سی سی کا
*فروش انواع فیلترهای دستگاه تصفیه آب
*فروش انواع دستگاهای تصفیه آب خانگی
* فروش انواع تصفیه آب صنعتی 
*تصفیه آب استخر  
*ارسال رایگان در استان فارس
*سرویس دوره ای
*گارانتی و خدمات پس ازفروش 
*پاسخگویی بموقع و پیگیری مشکلات پس از نصب دستگاه
*فروش و نصب و خدمات پس از فروش تصفیه آب در شیراز 
*اطلاع رسانی در زمان تعویض فیلترهای تصفیه آب به خریداران عزیز

کارشناس فروش نعمتی :09175956589

آدرس:شعبه 1- شیراز چهارراه هوابرد به سمت چهارراه سرباز,بعد از ساختمان بهزیستی نبش کوچه طبقه2واحد 4
شعبه 2- شیراز بلوار صنایع بعد از شهرک آرین به سمت گلستان روبروی شیمی گیاه بعد از کوچه دکتر حسابی نبش کوچه28/1


 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی